Snööööööö


Äntligen!!!

Jippie!!!

Skidor

prata.med.mamma.

heeej!

busken


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Rakel!



Nu har jag kommit fram till Sthlm och sitter på ett fik och grämer mig över att inte få vara hemma i Skåne just de här dagarna av vinterns alla dagar! Och då är det fint att få titta på dina snöbilder, och bara hålla tummarna för att den ligger kvar när vi ses i nästa vecka igen, och att kaninen inte försvunnit någonstans under den. Fint att se dig på skidor också - när jag gick ner för åsen igår tänkte jag att jag skulle ha haft ett par skidor själv, det hade varit storartat före (nerför åsen, uppför hade ju alltsammans varit värre: då hade jag fått bära skidorna istället för de mig).



Puss och kram,

och hoppas du mått bättre idag,

och att du hunnit varit ute så länge det varit ljust!



/M.

2009-02-12 @ 17:31:37
Postat av: Farmor

Hej Raklan!

Vilka fantastiska bilder på snön och den söta skidåkaren! Hoppas du blivit frisk nu, så du kan vara ute och njuta av vintern. T o m här i stan har vi snö som ligger kvar, fast inte så mycket som ni, förståss. Härligt med vinter precis till sportlovet.



Massor med kramar från farmor

2009-02-15 @ 17:16:28
Postat av: Mams

Hej älskade barn!

Hoppas du har det bra i Knopparp!

Men du... Nu när snön är borta kan du väl visa lite vårbilder?



2009-04-14 @ 23:40:35
Postat av: Farmor

Har ni fortfarande vinter i Sätaröd?!?! Här i stan är det nästan sommar!



Vi ses hos Ditte imorgon.

Kram från farmor

2009-04-24 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0