Kattunge kolage nr:2

image51
Det här är Tiger som perecis har öppnat båda ögonen helt.
image40
Det här är min lilla Tiger som ligger och sover.
image41
Det här är mina söta små kattungar som ligger och suttar på den duktiga mamman Simba.
image42
Här också.


image43
Å här.
image44
Lilla lilla söta Tiger ligger och äter hos sin lilla mamma.
image45

image46

image47
Här är min söta lilla kattunge som heter Ovalis för att han har en oval liten fläck under hakan.

image48
Det här är min söta lilla Vittass.


image49
Det här är Rektangularis för att hon ar en rektangulär fläck under hakan.
image52
Söta lilla Blacky ligger och sover på kudden bredvid mamma.

Kommentarer
Postat av: mikael

Hej fina Rakel och tack för att du lade ut bilder på Tiger när han har båda ögonen öppna - han har ju jättefina ögon, och ett jättesött litet ansikte, och är ju jättesöt hela han! Tror du han kommer att trivas uppe hos oss när han får flytta upp sedan?
Puss och kram och godnatt, jag älskar dig!
Mikael

2007-05-24 @ 21:16:49
Postat av: Kajsa

Hej Rakel!
Vilka fina kattungar du har fått!
Kan jag få beställa en arrangerad kattunge bild? Med bara kattungar i en hög med solsken på och ingen blixt. Jag har letat massor på internet efter en så bild men int ehittat ngn snygg. Hade varit roligt med en bild på dina katter!!!
[email protected]
Jag hade glömt din sida men hittade den via din kommentar på Alfons sida.
Puss och kram från Kajsa i Malmö

2007-05-25 @ 00:32:50
Postat av: Dittes kompis Emma

Hej rakel!
Jag hittade din sida på dittes blogg, vilka jätte fina och söta kattungar du har fått! jag kommer ihåg en gång när ditte och jag ar och häsade på hos dig oc du hade flera kattungar i en liten låda.
jag hoppas att du mår bra och att vi ses snart.
många kramar
/emma

2007-05-27 @ 21:21:40
Postat av: Catarina

Hej Rakel. Givetvis är kattungarna fina, men du är finare. Jag saknar dig här, du kanske kan komma en stund i veckan? Hör med Mikael, så kan ni ringa. Det var jätteroligt när du sov över här, även om det inte var mer än ett par timmar. Vi spelar monopol snart igen va? Jag älskar dig! Puss och kram Catarina.

2007-05-29 @ 00:26:43
Postat av: mams

Go´kväll, plupp!
Hoppas du haft en fin dag. Jag har jobbat jättemycket men nu är jag hemma.
Mimmi har inte fått sina ungar än. De små håller på att försöka krypa ur lådan: de krälar runt på varandra och hoppas att lyckas med cirkuskonsten att hoppa från något syskons rygg, över kanten och ner på kudden...
Deras ögon är klara och vakna nu, de fäster blicken på en och det märks att de ser på riktigt nu.
De och jag längtar efter dig!
Kärlek från mams.

2007-05-29 @ 20:04:36
Postat av: Kajsa

hej rakel!
jag la in bilden på rektangularis på min dator som skrivbordsbakgrund på min dator. jättefint! hoppas att det var ok.
mio, min systers barn som är 1,5 år gammal sitter järna och tittar på bilden och säger njau!
Puss och kram fina Rakel!!!

2007-05-29 @ 20:55:26
Postat av: Kajsa

hm, gärna ska det stå, inte järna... :)

2007-05-29 @ 20:56:29
Postat av: mams

God morgon!
Och nu "trillade" Rektangularis precis ur och kröp (med stor möda) upp tillbaka igen!
Ha en fin friluftsdag!

2007-05-30 @ 06:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0