Bild på mig

Bild på mig

Kommentarer
Postat av: Jessica i Stockholm

Hej Rakel!Roligt att du har en blogg! Jag ska visa Selma och Siri och Mattias imorgon, dom håller på att somna nu. ja inte Mattias förstås. Hur har ni det med snön? Måste ni stanna inne?

Kram Jessica

2007-02-22 @ 20:26:12
Postat av: Mikael

Hej Rakel!

Hoppas ni har haft en fin dag idag - jag har skottat fram huset en gång till idag, för att kunna hämta ved och komma ner till vägen. Har ni varit ute i snön idag? Du har kanske till och med tagit någon vinterbild, som du kunde visa på din blogg?

Puss och kram, jag älskar dig, vi ses!
/Mikael

2007-02-23 @ 18:10:16
Postat av: Anonym

O vilken fin bild på dig! Den kniper jag och lägger i min Rakel-bild-mapp! Är det ok?

Puss och kram och näsgos

2007-03-12 @ 23:12:39
Postat av: Farmor

Jag glömde skriva att inlägget ovan var från mig! Puss igen / farmor

2007-03-12 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0