Kattungarna

Hjälp jag trillar bland alla mina syskon jag har för många jag har 4 syskon somm jag brukar trikka över det är inte så kul;-)
image188
!!!Nu trillade jag i gen!!!
image189
!Mamma hjäääääälp!
image191
Hallå hjälp mig mina syskn sover på mig tittut det är lite tungt att ha 4 stycken syskon som sover på sig tycker inte ni det?? det tycker jag!!
image192
!!ÖÖÖ!! Jag vet inte om jag är vaken eller om jag sover men vi säger att jag sover;-)
image193
!!I need a hug!!
image194
!!Jag vill ha kärlek!!
image195
Man blir lite trött av att bli fotograferad Zzzzzzzzzzz!
image196
!!Aj det där gör ont låt mig vara!!
image197
♥Sleep sweet♥
image198
♥!Kolla mitt fina öra!♥
image199
♥Jag blundar för att jag vill inte visa mina fina ögon♥
image200
♥I sleeping verry verry sweet♥
image201
!!!!!!!Mamma kom jag är hungrig pip kom nu jag vill ha mat!!!!!!!
image202

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Kram Raklan♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Rakel!
Vilka söta små kattungar ni har. Hoppas Ditte får en lägenhet snart, så hon kan ta sin kattunge till sig. Roligt att läsa på din blogg.
Puss och kram från farmor

2008-05-21 @ 00:16:29
Postat av: ditte

hej raklan!
vad fint du gjort!! de är himla roliga, era katter, när du skriver så om dem. små sötnosar!!
älskar dig och saknar dig
puss från ditte

2008-05-21 @ 07:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0