Lördagsmorgon i soffan

image53
image54
image55

image57
image58
image59
image60
image61

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Rakel och Jessika!
Vilka ljuvliga kattungar!!!
Jag kommer gärna och bor hos er lite i veckan, och njuter av kattungar och lugn. Önskar jag kunde komma nu.
Puss och kram på er,
Kajsa

2007-06-02 @ 19:47:32
Postat av: Farmor

O ja, Rakel, dom är jättesöta! Och nu ser jag ju att de öppnat ögonen! Vilka alldeles bedårande blåögda kattungar!!!
Och imorgon ska jag se en lika bedårande Rakel ha uppvisning på hästryggen! Det ska bli jätteroligt! Dessutom ska det bli solsken, så du slipper att bli så våt under hjälmen som idag!
Kram från farmor

2007-06-03 @ 01:11:51
Postat av: Farmor (igen)

Oj oj oj så många barnbarn Skrållan fått... Det är ju t o m fler än jag fått!!! Och ännu flera blir det när Mimmi fått sina ungar! Jag tror du får säga till alla dina fastrar att skaffa lite fler kusiner till dig, annars vinner sur-Skrållan över mig!!!
Puss från farmor

2007-06-03 @ 01:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0