I dag har jag och pappa

image82I dag har jag och pappa varigt på loppis i tollarp och jag köppte en liten gossedjurspanda och en broderad katt tavla och när vi komm hem så gick vi ut i skogen på en lång promenad och vi hittade ett gamalt fallfärdigt ruckel  och vill ni veta vad jag hittade i den gammla brevlådan jagg hittade fem jätte söta små fågel ägg domm var vita med bruna fläckar på  och sen så gick  vi lite längre in i skogen och hittade jätte mycket blåbärsris så nu på semsomaren så ska vi gå ut i skogen och plocka blåbär att ha till glassen efter maten ock sitta ute och spela spel och äta glass med massor av blåbär till och sedan gå in och göra sig i gorning och sen gå och läggasig Kram:Raklan
image81

image83


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Rakelälsklingen, så roligt ni verkar ha haft det idag. Loppisen i Tollarp missade ju jag, men Tobbe berättade att ni varit där. Synd bara att det regnade.
Så spännande att hitta först ett fallfärdigt människobo och sedan ett fågelbo! Undrar vad det var för sorts fågel som lagt sina ägg i brevlådan. Tobbe har fått min fågelbok, så jag kan inte leta upp vilken fågel som lägger vita ägg med bruna prickar. Du kan kanske be honom om att få låna fågelboken?
Kram, Rakel, och ha en bra söndag, önskar farmor

2007-06-17 @ 00:24:19
Postat av: Svar på farmor

Jag kan kolla farmor.KRAM:Raklan

2007-06-17 @ 10:18:18
Postat av: Christian Löv

Vilket litet läskigt hus, eller på bilden ser det lite läskigt ut. Vad roligt att du har en blogg Rakel.
Hej då!
Christian

2007-06-19 @ 07:16:48
URL: http://www.alfons.blogg.se
Postat av: SVAR PÅ FARMOR

DET ÄR EN RÖDHAKE.

2007-06-25 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0