Vad vi hag gort i veckan.

I veckan har jag och min pappa varikt i Baskemölla fast inte hela veckan då förstås för att vi har flyttat upp tiger också han trivs jätte mycket och han äter och dricker dra men han är veligt jobbig på kvällarna när man ska gå och lägga sig han är jobbig på nätterna i bland också för att han bara hoppar på en hela tiden så att man inte kan såva men i natt så fick jag och pappa såva i fred för att vi stängde den gamla tåg dörren in till pappas såvrum så han kunde springa om kring och pipa och hoppa hur mycket han ville utan att störa oss men jag tycker att en sak är konstig för att första natten pep han nästan ingen ting als bara lite gran vad jag vet i alla fall men jag är ju van så jag vaknar inte av pipande kattungar men det gör pappa och sedan har vi skaffat nytt sim-kort till mig så att min mobil kan börga fungere så att jag kan ringa och smsa från den men den är låst så jag sitter hemma och väntar på att få ett brev där det står hur man låser upp min mobiltelefon för att jag hadde ett Comviq kontant kort innan men nu fick jag ett Telia kontant kort så då måste vi låsa upp den men nu orkar jag inte skriva mer så hej då Kram Raklan 


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej fina Rakel!
NU har jag fått internet att fungera och kommit hem igen efter att ha varit först inne i Kristianstad (för att handla) och sedan i Linderöd (för att få mitt sår omlagt, av farmor - så att jag slipper fara ända till Degeberga).
TACK för en jättefin vecka, min vän: framförallt dagen när vi var i Simrishamn och Baske... Och när Lucas var här, det var också mysigt, att sitta ute på gräset under träden vid elden...
Tiger mår bra och börjar nog känna sig lite hemma här. Han går inte runt och piper så förtvivlat som i början (man kan tillochmed låta honom gå runt i huset som han vill på natten, han gör ingen förnär). Och så börjar han längta ut! Han står och nosar vid dörren och tittar längtansfullt upp mot fönstren. Snart måste jag släppa ut honom, hördu!
Puss och kram, och skriv gärna en rad igen, jag tittar på din blogg här varje dag!
Puss, jag älskar dig!
Mikael

2007-07-23 @ 18:09:14
Postat av: Farmor

Hej Rakel.
Det var ett tag sedan jag tittade in på din blogg. Så mycket som hänt sedan dess.
Jag läste om Simbas operation: Stackars henne. Hoppas att hon är bra igen nu, så hon orkar träffa sina ungar.
Att Tiger flyttat till Knopparp, det visste jag inte. Mysigt för dig att ha en katt hos pappa också. Du är ju en riktig kattflicka! Eller skulle jag kanske skriva häst- och kattflicka?!
Gick det bra att rida i Höör? Mysigt att rida ut i skogen sådär, det skulle jag också vilja - om jag vågade sitta på en häst!!!
Puss och kram från farmor

2007-07-28 @ 11:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0