I DAG HAR JAG

I dag har jag varit och ridit på min fadvorit häst som heter Rocy och han är världeng finaste häst det tycker jag i alla fall och sedan så gick jag och min pappa in till min farmor och fikade och när vi var hos min farmor så passade jag på att ta ett bad och efter jag hade badat så tog jag ett fot bad och efter fot badet så gick jag och pappa till bussen och åkte hem.                  

                                                                              GLAD PÅSK  ÖNSKAR RAKLAN


Kommentarer
Postat av: Tobbe

det låter som att ni fick en trevlig dag!
Tack för frisbee-kastandet igår darling, och tack för att jag fick städa ditt underfina rum!
puss

2007-04-07 @ 17:43:45
Postat av: Farmor

Hej!

Och tack för besöket. Så roligt att få en liten prat-badstund med dig och pappa!

Kom Jasmin till bussen? Jag hoppas det och att ni får en riktigt trevlig kväll tillsammans. Stanna inomhus för luften är fylld av häxor som är på väg hem från Blåkulla!!!

Massor med påskpussar från farmor

2007-04-07 @ 17:53:49
Postat av: mamman

Hej, älskling!
Vad skönt med ett bad! Och OJ vilka rena fötter du måste ha nu efter dubbelbadandet...
Gick det bra med ridningen idag? Vad fick ni göra?
För den som vill veta mer om Rocky finns en presentation på
http://www.kristianstad-ridsallskap.com/hastar2.htm
Har du och papsi ingen bild som du kan visa alla så att de får se hur snygg Rocky är på redigt?
Pusselipuss!!
Här hemma väntar påskägg och hemlig påskpresent. Vi ses imorgon!

2007-04-07 @ 19:54:31
Postat av: Farmor...

...som varit inne och tittat på Rocky på hemsidan. Jag förstår att du tycker om honom, för han är jättesöt. Bra att mamma tipsade om adressen. Och jag håller med henne: Jag vill också se en bild på dig när du rider!

Puss och kram och godnatt! / Farmor

2007-04-07 @ 23:37:43
Postat av: Memsan

hej Rakel att du är min bästaste bästaste vän 1000 Krammar Från Emmie

2007-04-10 @ 21:18:28
Postat av: Mikael


Men nu du Raklan börjar man bli lite nyfiken på om du har gjort någonting alls sedan du tvättade de där fötterna! Kan du inte skriva och berätta någonting, hur går det med Simbas kattungar till exempel? Och med ridningen? Och med våren hemma i Sätaröd?

Puss och kram, söta Rakel!
/Mikael

2007-05-08 @ 16:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0